خانه / راهنمای تور قشم / سفر به جزیره قشم

سفر به جزیره قشم

سفر به قشم

من می خواهم در این مطلب از سفر به جزیره قشم برای شما بگویم.ما در سفری که در چهار روز اول عید ۱۳۹۶ به جزیره قشم داشتیم خاطره های زیادی بوجود آمد.ما بعد از سفر به قشم که با ماشین خودمان به این جزیره ,یعنی از طریق پل و بالندیک گرافت به قشم سفر کردیم,هر چند مدت زمان توی نوبت بودیم تا بتونیم با لاندی گرافت به جزیره برسیم,وقتی تو نوبت بودیم حوصله ما سر رفته بود ,ولی بعد از ساعتی از یکی از اهالی پرسیدم کجاهای جزیره قشم خوبه برای گردش و خرید .بیشتر اسم پارک ها و بازار ها برای خرید می گفتند .ما هم روز اول به مکان های دیدنی قشم :غار خربز و شب هم که رفتیم پارک زیتون قشم.

روز دوم من تصمیم برای خرید نداشتم و صبح زود که بیدار شدم ,رفتم قدم بزنم کنار دریا و دوباره رفتم به پارک زیبای زیتون ,پارکی زیبا و مناسب برای تفریح ولی چون عید و تعطیلات بود کمی شلوغ به نظر می رسید.همچنین مسافرانی که با تور به جزیره قشم سفر کرده بودند کنار ساحل تیمی داشتند بازی والیبال میکردند منم تماشای بازی اونها شدم که دیدم یکی از مسافرین که با تور تهران به قشم سفر کرده بودند از من خواست هم تیمی اونها بشم,که منم پذیرفتم و ۱۵ دقیقه بازی والیبال کردم خیلی خوش گذشت کنار ساحل.

مکان های دیدنی قشم

بعد از بازی خسته بودم ولی هوای عالی قشم ,هوا ابری و بهاری داشت رفتم سویئتی که با خانواده بودند.خانواده هم اماده شده یودند که برای خرید به بازار های قشم بروند.منم اماده شدم و به همراه خانواده رفتیم از بازاهای قشم ,سیتی سنتر و ستاره و چند بازار دیگه برای خرید سر زدیم و خانواده خرید کردند.

عصر روز دوم هم دوباره همراه خانواده رفتیم که جنگ شادی به مناسبت عید داشتند و ما تا شب اونجا بودیم و جشن شاد و دل انگیزی داشتند.

روز سوم تصمیم گرفتیم به تنگه چاهکوه سفر کنیم.این مکان رو من از سایت ها وقتی سرچ می کردم مکان های دیدنی و دل انگیز قشم پیدا کردم.البته مکانی شناخته شده و تفریحی می باشد,اما مردم کمتر سفر می کنند و بیشتر وقت خود برای خرید می زارند.تنگه چاهکوه بسیار زیبا و قشنگ بود.اما من بر این باور بودم که منطقه ای خلوت باشه .اما شلوغ بود و خانواده ها و گردشگران زیادی برای دیدن و عکس گرفتن با این منظره خاص از دیوار های تنگه را از دست نداده بودند .روز خوب و متنوعی بود.

chahkooh

روز چهارم هم که باید بر می گشتیم ,خرید از بازارهای درگهان را انتخاب کرده بودیم,که خرید خوبی داشتیم و قیمت های خوبی داشتند اجناس بازار درگهان.

اگر نتیجه گیری از سفر به قشم داشته باشم:باید اینگونه بگویم که سفری خوب و خوشی داشتم با تفاوت های زیاد نسبت به مسافرت های دیگر,هم هوای قشم عالی و بهاری بود و قمیت های اجناس,بدی که داشت کمی شلوغ بود و نوبت لندیک گرافت حوصله ما رو سر برده بود,البته بعد از پرس جو گفتند چون روز قبل باد بوده و ماشین نتونستن سر ساعت برند باعث شده کمی سفر ها عقب بیفته و باعث شلوغی شده بود.

سفر به قشم

امتیاز شما
[Total: 31 Average: 3]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ سوال زیر را وارد کنید * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.